Sunday 10 June 2012

Abang Tu ♥





Assalamualaikum WBT. Holla ^^v Ehe baru kelmarin kot saya post kan, harini saya nak cerita lagi. Suka gila kot dengan cerita ni hehe.

Semalam, abang saya balik dari UiTM. Dia balik dengan aunty saya. Petang tu, mula-mula nak pergi kedai Aktif dengan aunty nak beli aiskrim dengan Pampers Huggies. Huggies baby baby oo Huggies baby baby ohh. Haa ingat lagi tak lagu dekat iklan TV tu? Hehe. On the way tu, borak-borak lah dengan abang, tanya dia rapat dengan siapa. Lepastu, dia cakap belum rapat sangat dengan budak-budak ni. Yelaa minggu orientasi kan. Tetibe je dia cerita pasal abang tu. ♥


Abang : Haa kan budak yang kau kata style korea tu kan. Dia boleh tahan rapat dengan abang daripada yang lain tu.
Saya : Ohh
Abang : Budak tu nama dia Muhammad Syafiq bin Adib. (Baru nak tanya, dah bagitahu. Hehe)
Saya : Woaah yeke?
Abang : Yup. Lepastu, dia kirim salam dekat kau. (Abang senyum)
Saya : Hah? Yeke ni? (Dalam hati menjerit-jerit. Rasa nak melompat je. Haha)
Abang : Yela. Dia tak sangka kau adik abang.
Saya : Hmm dia ingat Yun akak abang eh?
Abang : A'ah. Biasalah, abang kan muka babyface. Hehehe (Perasan!)
Saya : Haaahaaa bajet jee -,-

Ohh Abang Syafiq. Takpe lah abang nak cakap saya akak abang saya ke apa ke. Janji abang dah kirim salam dekat saya ♥ Seriously, malam tadi asyik teringatkan dia je. Hehe. Dia tu dah lah handsome, comel, tinggi, style korea, berbudi bahasa, tak ganas, suara cuteeee ♥o♥ Haha abang nak FB? Hehe


Okee okee dah mula dah datang miang saya. Hehe tak de la, saya gurau je. Takkanlah abang Syafiq tu nak bagi FB dia kan? Marahlah GF dia. Tapi, kalau nak bagi boleh je HEHE.


Abang Syafiq, kalaulah kita boleh duduk macam dekat gambar atas tu kan. Haaa bahagia sangat! Hehe ^^v Awak semua, saya gurau jee. Nah muach :* Babai Nanti kalau saya jumpa FB dia, saya letak gambar dia. Hehe Adios ;D

0 comments:

Post a Comment