Saturday 16 June 2012

Pengakap Muda

Assalamualaikum WBT. Salam 1 Malaysia dan Salam Perpaduan. 


Hey guys, nak cerita sesuatu ni. Meh sini telinga tu, nak bisik hehe. Act, nak cerita pasal aktiviti Ko-Kurikulum minggu ni punya. Pergh, memang bosan gila! Dah lah bosan, tak dapat tandatangan cikgu pulak! Alamakdoi! Cikgu merajuk sebenarnya sebab kitaorang tak nyanyi lagu. Err -,- I'm sorry teacher.

Memanglah kitaorang tak nyanyi. Lagu tu tertinggal dekat rumah. Cikgu tak cakap awal-awal. Kalau tak mesti saya bawa. Tapi takpe, kitaorang ada buat lagu baru. Lagi best kot. Sesuai lagi dengan musim sekarang ni. Musim Sudirman kan. Kalaulah kitaorang ada buat video bertambahlah happening dia tu wuuuu.

Okee kalau awak semua nak dengar lagu kitaorang, bawah ni Lirik dia.

PENGAKAP MUDA HOORE! HOORE! 

Bergembira bersama Pengakap Muda

Mari semua goyang badan goyang kaki , jom join Pengakap Muda

Hoore Hoore Hip Hip Hoore !

Pengakap Muda !

La la la la la la la la la la la la la la

Undang - undang Oh Pengakap ~ Oh Pengakap

Dipercayai , Taat , Berguna , Bersaudara , Berbudi , Kasihkan Binatang

Hoore Hoore !

Menurut perintah , Tabah hati , Berjimat

Suci fikiran , perbuatan , perkataan .

Hoo hoo hoo hoo

Angin Malam ~ Angin Malam 

Lyrics By : Azziera ( Me ) , Aishah , Arnis , Azhan ( Acan ) , Hakim ( Loi )

Haaa cubalah nyanyi lagu ni. Kepada Pengakap yang lain tu, teruslah naikkan nama Pengakap. Hehe ape den merepek ni. Solly yaa saya pening sikit aa haha.

Saya nak dedahkan satu lahsia ni. Mai dekat lagi. Sebenanya, saya ni pelat 'R'. Pelnah dengal Kak Lisa Surihani cakap huruf 'R' kan. Pelat kan. Haaa sama lah macam saya. Okee sepanjang perjumpaan Pengakap halitu, semua pelkataan yang ada huluf 'R' saya tukal jadi 'L'. Halap-halap awak semua faham kalau becakap dengan saya. Heee

Heerr! Dah lah saya nak siapkan folio Sejarah ni. Babai muach :*

0 comments:

Post a Comment