Sunday 17 June 2012

Hati Saya Lup Dup ♥

Assalamualaikum WBT and Salam 1 Malaysia.

Holla ! Hey guys , I have something good to share with you . Hehe . Act , this is all about Abang Syafiq . Do you remember Abang Syafiq ? Alaaa , my brother's roomate lah . That handsome , cute , stylish guy ! I hope you remember him . Hoho ^o^


Malam tadi , saya , ibu dan ayah saya pergi hantar abang saya balik hostel . Adik saya ?? Ohh budak tu tinggal dengan nenek dan atok . Dia nak tengok cartoon . Haha . Okee okee biarkan budak kecik tu . Mase dekat sana , mula-mula tak nak pergi dekat bilik dia . Takut kawan-kawan dia ada . Rupa-rupanya yang ada Abang Syafiq je . Abang ajaklah kitaorang tengok bilik dia . Hmm , ada perubahan . Katil Abang Korea dah tukar posisi . Hehe . 

Abang cakap yang ada Abang Syafiq je . Memang berkobar-kobarlah nak pergi bilik dia haha ! Pandang-pandang , dia baring atas katil abang saya . Dia buat apa pun taktau sebab tak nampak haha . Huish saya rabun jelah . ==' Masa pandang dia , dia pun pandang dekat orang yang bercerita ni . Huweee ! Lup dup lup dup . 


Memang handsome gila dia malam ni . Haha . Okee tu je nak cerita . Best kan ? Dah tau dah . Hehe Okbai Goodnight . Hehei, malam ni jangan lupa Portugal vs. Belanda . Hehe

0 comments:

Post a Comment