Saturday 26 April 2014

Petua untuk mendapatkan perut yang kempis

Assalamualaikum...

Aku nak jugaklah share info yang bermanfaat untuk semua kan. Memandangkan aku pun tengah busy berworkout sekarang ni, so aku nak share cara to flatten your bloating tummy. Tak amik masa yang lama pun nak jayakan senaman dia. It only takes about 10-15 minutes a day.Kalau nak lagi berkesan buatlah 2-3 kali sehari. Itupun kalau tak busy dan kalau rajin lah kan. Kalau aku, aku buat sehari sekali je. Al maklumlah aku ni pemalas sikit. Haha tapi kena ingat, dont you ever leave your meals okay. 





Okay, antara 4 gambar tu korang boleh pilih nak buat yang mana satu. Kalau nak buat semua lagi berkesan. Haha kalau korang amalkan senaman ni setiap hari korang boleh nampak perubahan kat perut korang tu. Mestilah abs akan timbul dekat perut korang an an. Haaa tak payah pergi gym pun dah ade abs

Selain perut kempis, pastu timbul abs, secara tak langsung metabolism korang meningkat setiap kali korang buat senaman. Itulah kebaikan senaman k. Yang korang kena jaga ialah pemakanan je. Stop lah makan junk food semua tu. Tu semua faktor yang menaikkan berat korang k. Makanlah nasi, sayur-sayuran, buah-buahan semua tu. Makan makanan yang sihat. Dan kurangkan pengambilan garam. Sebab sodium yang menyababkan badan kita semakin hari semakin berisi kalau makanan dengan kerap dan secara berlebihan. 

Aku tak tau nak taip ape lagi. Nanti kalau aku teringat aku buat entri baru k. Haha 

0 comments:

Post a Comment