Friday 25 April 2014

SPM

SPM...

Doakan aku dapat 9A+ ya semua. Haha 
Tahun ni gila stress. Stress gila. Gila. Gila. Gila. Dah nak masuk bulan 5 tapi aku belum lagi revise chapter form 4. Dehell is wrong with you azziera. Haiya haiya haiya. Malas nak mengeluh, nanti semuanya tak jadi. 

Tahun ni jugaklah aku dapat rasakan sesuatu yang baru dalam diri aku. Bukan nak kutuk diri sendiri lah kan, aku ni memang pemalas. Haha dan sejak tahun lepas aku acap kali mengantuk dan hampir tertidur dalam kelas. Tahun lepas aku pernah tidur dalam kelas masa sejarah. Padahal tidur awal je. Tak tau nak cakap ape lagi. Hahahaha

Aku dah kurang kpop tau. Hekhekhek 


K saje je nak share gambar. Haha GUYS, SPOT ME IN THAT PICTURE! Kan guwa dah guwa syok sendiri ri ri syok sendiri ri ri. 

Saje je nak post entri baru kat belog. Baru teringat nak bukak. Sebelum ni memang malas. Baru hari ni ter rajin. k k k rindu semuanya dekat china dulu. Harap dapat berkumpul lagi dengan diorang. Dah lah bye.

0 comments:

Post a Comment